مصاحبه آرشیو خبر ها
ماروتا : نتیجه ی بازی رئال وولفسبورگ در سرنوشت موراتا موثر است

ماروتا : نتیجه ی بازی رئال وولفسبورگ در سرنوشت موراتا موثر است

یوونتوس دیشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف میلان رفت، بپه ماروتا در گفت و گو با مدیاست پرمیوم تایید کرد موراتا می خواهد در یوونتوس بماند و آنها قصد دارند که قرارداد الگری را تمدید کنند.

 

من همواره گفته ام که تمدید قرارداد آلگری یک چیز فرمالیته است، چرا که نقشه هایمان ارزش بالایی دارد و تازه دوران او در یوونتوس شروع شده است، بنابراین ما مطمئنا با آلگری ادامه خواهیم داد. یک مربی مدرن باید بتواند با سیستم های مختلف کار کند و باشگاه باید برای یافتن بهترین بازیکنان خوب کار کند. آلگری ثابت کرده که حتی بدون یک تکوارتیستای خالص می تواند در طول مسابقه جریان بازی را عوض کند.

 

بپه ادامه داد:

 

ما سزاوارانه در صدر جدول هستیم و برای ساختن این تیم ادامه خواهیم داد، آیا در تابستان ترکوارتیستا اقدام خواهیم کرد؟ لزوما نه. اگر فرصتی باشد خواهیم داد، اما صحبت کردن در موردش در حال حاضر زود است. ما هنوز باید با رییس آندره آ‌آنیلی به گفت و گو بنشینیم و دو در آن دیدار در مورد استراتژی هایمان تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

رئال مادرید هنوز بند بازخرید موراتا را دارد، حتی اگر به این معنا باشد که از آن تنها برای فروختن او به آرسنال استفاده کنند:

 

هدف این است که او را به هر طور شده به خانه ببرند و بخش زیادی از آن به رئال مادرید بستگی دارد، روز سه شنبه رئال یک بازی حساس با وولفسبورگ در لیگ قهرمانان دارد و نتیجه ی آن بازی می تواند روی وضعیت آینده تاثیر بگذارد. فکر می کنم صحبت کردن در موردش زود باشد. من کاملا ایمان دارم که هنوز هم موراتا تاثیر زیادی روی تصمیمی که رئال مادرید و یوونتوس می گیرند خواهند گذاشت. آلوارو بارها نشان داده که می خواهد با ما ادامه دهد و این به نفع ماست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: